telenordongen...

...suger, mina vänner.
Inte kunnat komma åt internet alls för den dummat sig så..

iallafall igår var jag och Jenny på teater, vi såg schackspelaren med johan ulveson. Helt awesome var den. Grymt bra skådespelar insats av Johan som gestaltade de fyra karaktärerna strålande. Jag älskade hans McConnor. Strålande. Alla borde verkligen se den.

Fick även hem mina nya killer heels igår. Ska försöka få bild på dem! De är grymt ombloggade, ett par platå stilettklackar från DinSko. De är fruktansvärt underbara. Love!

Kommentarer
Postat av: bennifer

åwh jag vill se bild på dina killer heels :D

2009-11-19 @ 17:48:24
URL: http://benniferphilmon.blogg.se/
Postat av: Sara

Vad, mer exakt, ska du ha hjälp med? ^^

2009-11-19 @ 18:20:15
Postat av: Scarlet svarar:

Bennifer: Absolut, bild kommer att komma!

2009-11-19 @ 19:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0