God morgon!

Eller, snarare god sen förmiddag/eftermiddag? Ohwell. Tänkte skriva några rader innan jag bestämmer mig för vad jag ska göra idag. Det är halvdåligt väder ute så jag har ingen lust att göra något ute. Funderade på att åka ut till Rambo men, naäe, inte i det här vädret. Har blivit för bekväm nu när han står i Bjästa och inte där han stod förut, som var mycket närmre. Mest för att det tar så lång tid att åka ut och sen behöva gå i 20 minuter.. Saknar honom iaf!


Sov halv taskigt i natt igen, somnade vid halv fyra och vaknade vid halv nio och var klarvaken. Det sög ju :( såg på family guy och somnade om igen och sov i två timmar.


..nej, nu ska jag se vad som finns att göra.


en av kattungarna mamma har hemma just nu


xoxo
Scarlet Majesty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0